torsdag den 29. marts 2012

Et kort i ærmet

Eller i gemmerne er altid rart. Jeg har kreeret et par stykker af rester og uden en særlig modtager i tankerne. Det er altid rart i en snæver vending.


Øverst et par broderede kort, som jeg har haft liggende et stykke tid, men kan ikke huske om jeg nogensinde har vist dem frem på bloggen. Jeg har selv tegnet mønsteret på bogstaverne.

Nederst til venstre er er et kort med lilla tema. Jeg blev inspireret af frimærket og fandt et par lilla stykker papir i restekassen. Jeg synes selv det er blevet ganske godt med lag på lag. Selve kortet er af papir fra Netto - købt for længe siden. Dertil lilla papir (alm 80 g) samt Rie Elise Larsen og afsluttende en strimmel plast-hjerte-bånd fra Netto.

Nederst til højre er to kort, som er produktet af lidt kreativ leg. Jeg fik en idé om stjerner på papir med samme form som flettede julestjerner - og de kan bygges op af trekanter. Her er et bud - jeg kommer nok med flere bud senere. Jeg er endnu ikke færdig med at lege og flere idéer former sig i mit hoved. Kortene er lavet af papir fra Søstrene Grene og masking tape.

3 kommentarer:

  1. Super flotte og forårs rigtige i farverne :)
    Er i sær vild med de broderede, den teknik havde jeg ikke set på kort før! :)

    SvarSlet
  2. Hej Anne Sofie,

    Tak for din hilsen. Jeg har tidligere broderet mange forskellige kort - du kan se nogle julekort her på bloggen (måske ikke lige årstiden til det). Hvis du selv har mod på at brodere kort, kan finde masser af forskellige mønstre: http://www.stitchingcards.com/index.php
    De koster ca. 10 kr pr. mønster. Der er også et par gratis mønstre, så du lige kan prøve det af inden du køber en masse:-)

    God weekend,
    Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det bare fedt, mange tak for linket :)
      Dine julekort er også rigtig flotte! Tror vidst nok lige jeg fandt inspiration til mine næste julekort der, og så i rigtig godt tid tilmed, hehe :)

      God weekend til dig også

      vh Anne Sofie

      Slet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...