onsdag den 9. februar 2011

Tape-a-licious makeover

Jeg viste mit nyindkøbte japanske tape frem her og her, og jeg er bestemt ikke færdig med at lege. På vores hotelværelse i  London lå der blandt andet sykit og sko-polish i fine æsker til fri afbenyttelse. Det er jo altid dejligt med et lile rejsesykit, men jeg så straks potentiale i æsken, og den var den egentlige årsag til, at jeg tog den med hjem. Nu har æsken fået en makeover og er slet ikke til at kende igen:

"Efter-billede"
Jeg har kastet mig ud i et miks af alle fire farver og synes det er blevet rigtig fint. Nu ligger den i skuffen og venter på den helt rette lejlighed til at komme i brug.

Æsken så således ud før jeg gik i krig med det japanske tape...
















Måske skal man give sig i kast med at lave en version i karton. Jeg tror faktisk godt, det kunne fungere. Vi får se...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...