mandag den 7. februar 2011

Happy Valentine

Nu er der præcis en uge til Valentinsdag, og måske er der nogen ude i blogland, der gerne vil forkæle en ganske særlig person med en kærlighedserklæring American style. Så se med her...

"Be mine"
  
"To my queen of hearts"

"There is no remedy for love but to love more." -- Henry David Thoreau

"I was nauseous and tingly all over. I was either in love or I had smallpox." -- Woody Allen

Du kan se få meget mere inspiration på Martha Stewart's hjemmeside her. Der er i hvert tilfælde et par teknikker, jeg skal afprøve i anden sammenhæng. Nogle af idéerne er meget amerikanske og overpyntede - men langt de fleste kan fungere som inspiration til fremtidige projekter.

Hvorfra får du din inspiration?

3 kommentarer:

  1. Hvorfra jeg får inspiration? Blogland, naturligvis :-) Det er en uudtømmelig kilde.

    SvarSlet
  2. Hej krAm. Du lagde en kommentar ved en gaveleg på min blog - hvis du stadig vil være med så send mig din adresse til mette@bogblogger.dk, så sender jeg snart en gave afsted til dig.
    -Mette fra hjemmebacht :)

    SvarSlet
  3. @Asli: blogland er en kæmpe kilde til inspiration, ingen tvivl. Og tit og ofte leder bloglæsning til alle mulige spændende webshops og inspirationssites. Det kan jeg til min kærestes store forundring bruge timer på:-)

    @Mette: Jeg har lige skrevet en mail til dig:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...