tirsdag den 20. maj 2014

Ugens gaveinspiration #21

Endnu en konfirmationsgave. Denne gang til min anden "lille" grandfætter. Han har fortalt mig, at han selv havde valgt sin butterfly - så kunne mor næsten få lov at bestemme resten. Så synes jeg da også, at gaven skulle have sin helt egen butterfly, så den skilte sig ud på gavebordet.


How to
Pak gaven ind i lækkert papir - det kan være ensfarvet eller som her mønstret. Det stramme udtryk dirigerer fokus hen på sløjfen. Papiret er fra Rie Elise Larsen.
Fold en sløjfe - eksempelvis ved hjælp af denne vejledning, som jeg har fundet på Pinterrest. Jeg er sikker på, at der også er en video eller to på Youtube. Bemærk på billed 3 - jo større ombuk, du laver, jo større bliver "knuden" på sløjfen.

Jeg havde lidt svært ved at beslutte mig for farven, og jeg foldede derfor hele regnbuen. Og endte med at bruge den gule sløjfe. Jeg synes den skabte en god kontrast til baggrunden.


Men så er der også lidt til lageret og en hurtig indpakning en anden dag.


Indlægget er en del af en ny serie på Femthe kaldet Ugens gaveinspiration, et ugentligt indlæg med inspiration til smukke at skabe gaver. 2014 bliver året for flotte gaver!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...