onsdag den 12. marts 2014

Ugens gaveinspiration #11

Girl power er ugens tema. Inspiration til gaveindpakning kan komme mange steder fra, og lige nu er jeg inspireret af en artikel, jeg har læst på dr.dk. Artiklen er et interview med musikeren MØ, der slår et slag for, at kvinder ikke skal være perfekte. Samtidig indrømmer hun at være kæmpe fan af Spice Girls! Og hun har jo ret, når hun siger, at de fem "girls" repræsenterer forskellighed, og budskabet om, at der er brug for alle - og bør være plads til alle.


Budskabet gav stof til eftertanke hos mig. Jeg er måske nok ikke blandt den tiltænkte målgruppe af unge piger, men samtidig føler jeg mig ofte ramt af den manglende rummelighed, vi viser vores omgivelser og medmennesker.

I denne uge har jeg ikke haft en gavemodtager i sigte, så jeg har købt en gave til mig selv. Og indpakningen er rigtig girl power - pink.

Den konkrete inspiration til indpakningen fandt jeg her via Pinterest.


How to:
Papiret er fra Tiger - pyntet med klistermærker fra Søstrene Greene i pink og sølv. Den pink snøre købte jeg sidste år på AOH messen.
Klip papiret bredt - så de lange flapper kan foldes op og lukkes med ét stor pink klistermærke.
Forsiden dekoreres med klistermærker. Jeg har valgt at markere et center i det ene hjørne, hvor de sidder tættere og så spreder sig ud derfra.


Indlægget er en del af en ny serie på Femthe kaldet Ugens gaveinspiration, et ugentligt indlæg med inspiration til smukke at skabe gaver. 2014 bliver året for flotte gaver!

1 kommentar:

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...