lørdag den 21. december 2013

Juleferien er startet

Efter en meget hektiske arbejdsuge med massivt overarbejde for at blive færdig til årsafslutning, har julefreden nu indfundet sig. Og hvad er bedre end at komme træt hjem fra arbejde, end at åbne postkassen og finde et brev fra julepyntsudvekslingen?

Så trods mørke aftenbilleder må jeg dele min nyvundne skat her på bloggen. Cecilie fra Kringelkroge har sendt mig den fineste flettede stjerne med en perle-stjerne på som et slags vedhæng. Her hænger den på mit fine juletræ og passer lige ind i stilen. Tusind tak, Cecilie, for den dejlige julehilsen.



Det er den første af mine tre gruppemedlemmer, der giver lyd fra sig. Jeg skal ikke selv forsøge at være hellig - jeg sendt mine små pakker afsted tirsdag eftermiddag, så jeg har også været sent ude. Jeg håber, at de er landet uskadt hos alle tre gruppemedlemmer på nuværende tidspunkt og spreder lidt julehygge i nordisk stil.

Da jeg åbnede postkassen og så det fine dekorerede brev, var jeg slet ikke i tvivl om, at det var et blog-brev. Se lige de fine kobberstjerner. Jeg har forsøgt at fange dem med kameraet, men det er svært at fange den let transparente effekt, som er super fin. Gad vide, hvordan det er lavet? For jeg er overbevist om, at hun selv har været i gang med stansejernet...



Cecilie havde også et smart trick i ærmet - i stedet for en boble-kuvert, som kan være ret dyr i butikkerne, så havde hun lagt et stykke bølgepap rundt om indholdet som beskyttelse. Det virkede ganske fint - og det vil jeg huske til en anden gang.

I morgen viser jeg, hvad jeg har sendt afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...