mandag den 16. juli 2012

Pakke modtaget!

Jubii! Jeg har fået post. Sus har sendt den fineste grønne pakke til mig som bytte i Craft it forward. Sus var den heldige vinder af Mario, og som hun skriver i brevet, har han det vist meget godt derovre i Esbjerg:-)

Og hvad har Sus så fundet på til mig... Ja det er spændende. Sus skrev til mig og spurgte hvad jeg måske kunne ønske mig. Jeg kan på hendes blog se, at Sus er super dygtig til at sy - og se - er den ikke fin? En super lækker taske til mit hækletøj - endda med en lille strop til at holde på nålen, så den ikke laver ulykker.

Og som bonus et etui til lommeletter. Det er altid rart at have ved hånden. Og så matcher det tasken. Jeg er bare så glad for begge dele. Og så har Sus gjort det helt personligt ved at sætte mit blognavn på. 


Jeg elsker allerede min nye taske - og som billedet af foret afslører, så har jeg allerede taget den i brug. Tusind tak, Sus. Den er bare fantastisk:-)

Og og og - jeg glemmer helt bonusgaven:  Fine maskinbroderier til ophæng på juletræet. For et halvt år siden beundrede jeg dem på hendes blog og nu har jeg mine helt egne. Fedt - nu er det vist også snart tid til at starte op på juleforberedelserne. Man kan vel altid flette en stjerne eller to..


Det sidste jeg lige vil vise er indpakningen. Jeg går ligesom mange andre ind for genbrug, og det gælder selvfølgelig også postemballage. Det er da genialt at bruge bunden af en papirspose, som Sus har foldet, så brevet/pakken bliver flad. Det skal jeg helt sikkert huske til en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...