lørdag den 12. maj 2012

De øvrige skatte fra NY

Udover origamipapir, hjembragte jeg også et par øvrige skatte fra rejsen.

Masking tape

Masking tape fra MOMAs museumsbutik! Jeg kunne ikke stå for det - og ikke mindst da jeg så prisen. Min kæreste driller mig lidt og mener, at jeg lever efter devisen "alt er bedre (og smukkere) med masking tape". Tja - jeg kan jo ikke andet end give ham ret;-) Det var noget han storgrinende fandt på efter et afsnit af Big Bang Theoy, hvor de nørdede hovedpersoner erklærer, at alt er bedre med Blue Tooth. Jeg må vel så konkludere, at jeg er en kreanørd. Heldigvis deler jeg min passion med mange andre her i blogland;-)

Et andet lille kreakøb fra New York var en skøn pose restepapir fra Kate's Paperie, som jeg omtalte i dette indlæg. Jeg har allerede taget hul på papiret, da jeg lavede dette kort som tak for invitationen til bryllup. Der er så mange skønne mønstre og forskellige strukturer. Nogle ark er der to af og andre et helt ark og en lille rest. Glæder mig til alle de skønne kort, der kommer ud af det.


Ih det er svært at tage et godt billede af alt det lækre papir, men her er et forsøg på at indfange lidt af det hele.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...