torsdag den 29. december 2011

Ahh juleferie

Som nogle nok har bemærket, har bloggen haft lidt juleferie og jeg har ikke været så nærværende med hverken nye indlæg, kommentarer eller respons på kommentarer her på bloggen. Nu er jeg tilbage og vil lige på falderebet vise årets juletræ frem.


Dette års juletræ i lilla og guld farvetema. Jeg havde også pakket alle gaverne i lilla og guld som jeg havde fået besked på, men det var jeg vist den eneste, der havde overholdt... Min mor havde glemt det igen. Nå men fine gaver blev det også til.


Med fine til- og frakort. De blev beundret af de fleste - og de bliver selvfølgelig gemt som det er tradition i vores familie. Det er sjovt år efter år at finde de gamle til- og framærker frem og tilføje nye til samlingen. Det er selvfølgelig ikke alle der gemmes, og det er heller ikke alle de gemte, der kommer på gaverne, for så ville antallet af gaver stige fra år til år. Men en sød tradition.


Mine flettede stjerner har også fået plads på træet sammen med kugler og kogler i glas.


Et skrøbeligt kræmmerhus fra sidste år. Guld med lilla for af silkepapir.

 


Et flettet kræmmerhus også fra sidste år. Det er også lilla og guld.


Min mormors kniplede kreation har en særlig plads på juletræet. Tidligere fik vi altid et stykke kniplet julepynt i julegave, som straks blev hængt på juletræet, men nu er hun desværre ved at være en gammel dame, så produktionen er ikke så stor, så det inkluderer julepynt. Jeg skal vise hendes eget juletræ frem i morgen - udelukkende med kniplet pynt!

Glædelig bagjul:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...