søndag den 18. september 2011

Papirkøb og keramik

I tirsdags var jeg lige forbi Anne og købe lidt papir, som hun sælger på bloggen (der er vist stadig et par restebunker med lækre stofrester, hvis du er lidt mere ferm med en symaskine end jeg). Sikke en dejlig lejlighed Anne har med plads til kreativ udfoldelse:-) Overalt i lejligheden skinner Annes kreative input frem og jeg synes det er herligt. Bare det var mig.


Jeg fulgte lidt med i Annes keramikeventyr og spottede også både lysestager og toiletskilt i lejligheden. Jeg lovede Anne at vise mit keramikfad frem, som jeg lavede, da jeg var på højskole tilbage i 2003.
fadet i sin helhed - svært at fotografere uden genskær...

detalje midt på fadet
hjørnet af fadet. Jeg har brugt to farver glasur og dyppet fadet i spanden af flere omgange som midten afspejler.
Puha det er ved at være lang tid siden... Jeg husker keramikkurset som utrolig sjovt men også svært, når det kom til drejebænken. Det er vist ikke så mærkeligt, at det er sådan noget som fadet her, der blev mest vellykket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...