mandag den 25. juli 2011

Magasiner i massevis

Jeg har en forkærlighed for boligmagasiner, men et dameblad eller to ryger også med i indkøbskurven ind imellem. De hober sig efterhånden op i vores lille lejlighed og derfor bruges en søndag ind imellem til at kigge gamle blade igennem og klippe de interessante billeder og artikler ud. Jeg har købt en lille A5 bog som jeg klistrer det ind i med magic tape. Hele sider eller artikler foldes sammen af flere omgange. På denne måde har jeg alt det gode fra magasinerne ét sted, og resterne kan blive smidt ud.


Inspirationsbogen bruges både som inspiration til indretning, gaver og kreative projekter og når et projekt enten er gennemført, andet indkøbt eller på anden vis ikke længere er interessant, er det nemt at fjerne udklippet og gøre plads til nyt. Så nu vil jeg læne mig tilbage i sofaen og blive inspireret til efterårets kreationer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...