onsdag den 27. april 2011

Smil - du er på!

Jeg er stødt på et par versioner af 'smil', som simpelthen er for god en idé til at gå i glemmebogen. Helt præcist handler det om, at anonyme personer hænger en seddel op på arbejdspladsen, i supermarkedet eller på gaden, hvor man deler smil ud...

Det handler om at give andre et smil med på vejen. De versioner jeg har set, har alle været håndtegnede og af netop den grund utrolig charmerende. Til os der ikke er så kreative i fri hånd, har jeg dog lavet en version som er lige til at printe og hænge op. Den skal testes ved først kommende lejlighed ved kaffemaskinen på mit arbejde! :)

1 kommentar:

  1. Hej har en (ta et smil hvis du har brug lige netop i dag...)
    på pdf hvis du hvilde være intraseret

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...