søndag den 20. juli 2014

Bryllupsplanlægning - inspiration til borddækning

Nu er der godt en måned til den store dag, og der er allerede brugt mange timer på planlægningen af dagen. Vi har naturligvis mange drømme og ønsker, og mest af alt ønsker vi os bare en uforglemmelig dag. Jeg håber også, at jeg kan få flettet en masse små personlige detaljer ind, som nogle gæster vil bemærke og forhåbentligt nyde.

Vi har lejet et lokale og har hyret en kok og tjenere til alt det praktiske på dagen. Borddækning og udsmykning af lokalet står vi til gengæld selv for. Nu har jeg fordybet mig i servietfoldning på Pinterest. Sikke en verden. Jeg har fundet et par af de flotte bryllupsegnede eksempler frem her. Mon ikke jeg kan finder det helt rigtige til vores fest.

Make this spiral napkin fold to dress up your table and impress your dinner guests! Find 20 Plus unique Napkin folds here to inspire you!
Kilde (desværre uden vejledning)

Heart Napkin Folding for Valentine's Day - Instructions

Napkin Folding

Arrow Napkin Folding

This finishing touch can take your table from everyday to extraordinary. The best part? The designs are far easier to master than they look.

Napkin with menu & program tucked in. Raffia tied around

One of my favorite napkin folds, from a site I keep handy on my phone when catering on site. www.napkinfoldingguide.com

love how the menu is displayed within this unique napkin fold
Kilde (uden vejledning)

Green Teal 4e 681x1024 How Do I Fold This Napkin?

napkin fold

2 kommentarer:

  1. ihh, hvor spændende. Glæder mig til at se billede fra alle dine kreative indslag til brylluppet :-)

    SvarSlet
  2. Flotte billeder du har fundet Anne-Mette! Jeg håber at du når det hele og går og hygger dig med projektet

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...