tirsdag den 9. juli 2013

Long time no see...

Med nyt arbejde flyver hverdagen bare afsted. Det er også derfor, jeg har været så stille på bloggen på det sidste. Sådan er det nok for mange. Jeg forsøger at insistere på lidt kreativitet i hverdagen alligevel. Om end det bare bliver i det små.

Her er et lille brev, jeg sendte i går til en veninde, der flytter til England. Det kan man jo ikke gøre uden sit nylaminerede Park Run kort. Kender du Park Run? Hvis ikke - så vil jeg da lige i en bisætning nævne, at det er en genial gratis løbeklub, der hver lørdag afholder træning rundt om i landet. Min "klub" løber i Fælledparken hver lørdag kl. 9.


Her er brevet, som er foldet efter MiniMegas skønne vejledning. Jeg lavede min egen variation over kuverten, eftersom jeg har tapet to A5 ark sammen - et orange og et pink med sølv maskine tape. Synes effekten er ret cool. 

Nu mangler jeg bare lige et frimærke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...