tirsdag den 7. juni 2011

Og vinderen er...

Så har jeg fået talt deltagerne op og noteret alle navne på en liste. Hele 24 er med deres kommentar til det oprindelige indlæg med i lodtrækningen om uro og broderede kort. Det er jeg ret beæret over - det er en dejlig bekræftelse af, at I synes, at mine produkter er værd at lægge billet ind på - uagtet billedernes kvalitet. Tak skal I have og tak for tålmodigheden. Det nye job trækker lidt flere kræfter og det bliver mange gange på bekostning af bloggen. Sådan må det desværre være, men lidt har også ret.

Og nu er det vist tid til at få spændingen udløst... Jeg har som mange andre her i blogland benyttet mig af random.org til det trække den heldige vinder (trommehvirvel - tam tam tam tam)!

Vinderen af uroen er:


Nr. 1 - Maja med bloggen Hyggelig kreativ. Det er sjovt, at netop Maja vinder her hos mig, da hun også deltog i min gaveleg tidligere på året. En lidt dum oplevelse, hvor Post Danmarks hårdhændede behandling af pakken gjorde, at den gik i stykker og ikke nåede helskindet frem. Nu kan jeg så sende endnu en pakke afsted til det nordjyske:-) Tillykke Maja.

Vinderen af de fire broderede kort (hvoraf de sidste to stadig er en overraskelse pga. min glemsomhed) er:


Nr. 22 - Mormorstrik med bloggen Mormorstrik.

I må begge gerne sende mig en mail på femthe@gmail.com - jeg vil tro, jeg allerede har Majas fra en blogleg:-) Så er der en pakke på vej på den anden side af min ferie - dvs. om en god uges tid.

Endnu engang tak til alle, der læser med og tillykke til de to heldige:-)

1 kommentar:

  1. ej, hvor er jeg glad for at vinde din give away... den er nemlig rigtig sød :0)

    SvarSlet

Tak fordi du læser med. Jeg bliver så glad for en lille kommentar eller hilsen. Ordet er frit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...